PANACOTTA OCH SMOOTHIE GOTT!

Hej igen.
Måste ju berätta om hur det gick för mig igår som skulle göra en vaniljpanacotta.
Jo, jag gjorde vaniljpannacottan från recept.nu
och den BLEV SÅ J*VLA GOD!
Man skulle göra en hallon coulis men jag gjorde med blåbär istället skita gott värkligen!
Sen gjorde jag en smoothie.
jag skriver ner receptet från hjärnan.
Men jag hade inte youghurt så jag gjorde den lite anorlunda.

SMOOTHIE:

Grädde
Vaniljkräm
gräddfil
2bananer
1apelsin
blåbär
IS
¨
Det var allt.
Och den blev RIKTIGT GOD.

JAg tog bilder igår men på bilderna såg det inte så gott ut så jag hoppar över att ladda in dom hehe :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 00:05:19
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 00:05:29
Postat av: Henny

oj oj vad det var mycket tävlingar igång nu!

Jag ska prata med Margit så får vi se hur vi gör!

Morsning Korsning!

2009-09-20 @ 10:58:42
URL: http://mhmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0