uppdaterar ipoden

Tja bloggen!
Henny här igen.
Ursäkta för otrevligt slut idag men jag fick brottomt då jag var så himla hungrig :$
Svamp soppan blev ganska god 3/5.
Men nu är det så att maggan gör en ny header och jag uppdaterar ipoden.
Imorgon ska jag och margit ta nya blogg bilder, så nu idag kommer bara en tillfällig header för vi är så less på den vi har nu...
Och jo jag ber så hemskt mycket om ursäkt för attt jag inte har skrivit om konserten men det är för att jag inte har fått bilderna skickade av margit än. men kanske på fredag hinner jag skriva om den.
men nu måste jag fundera på vad vi kan sätta in för bra låtare i ipoden, det är inte bara att ta nån löåt man måste välja den med själ..
men nu ska jag fixa det, hejdå bloggen!
/Henny (eran dröm mormor)

Kommentarer
Postat av: Hanna.

Tackar (:

2009-10-14 @ 18:52:22
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Postat av: Henny

var så lite så, för den var ju det.

2009-10-15 @ 09:28:54
URL: http://mhmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0