morgonpigg !

hejhej!
som sakt somnade jag väldigt sent igår, vet inte vad som hände riktigt !
iallafall så vaknar man ju så klart gätte tidigt idag ! ungefär 08.00 faktiskt, men vad ska man göra ?
jag kan ju inte soma om diretkt.
jag kan ju berätta lite om vad som kommer att hända idag ! ?
jo, klockan 13.00 kommer lovisa och Henny till mig, då ska vi baka lite inför kvällen när vi alla kommer få främmande här hemma hos mig.
jo min sån, hanns tjej Sara, Hennys sån och barnbarn och lovisas med kommer att komma och fika.
men nu så har jag inte planerat någonting mer för idag, kommer säkert komma upp någonting man kan göra.
HAHA det gör det alltid.
ha ni det så bra så länge kram / Maggan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0