måste sova... hur gick det på konserten? jo tack,det får ni veta på söndag då jag varit på den.

TJA BLOGGEN!

sitter här och kollar på mtv är nått med då karlar som är målade i ansiktet som om dom var militärer och sjunger välldigt skrålig musik.
annrs händer inte så mycket, tänkte bara rapportera vad vars man håller hus så här på en fredags kväll så ni inte behöver vara oroliga att man har halkat på någon isfläck. det har ju blivit så himla halkit nu för tiden.
det var inte länge sedan första snön, snart en vecka faktiskt.
men nu ska jag nog sova klockan är alldeles för mycket 11 minuter över 11 är alldeles för sent...
tycker att ni ska släcka ner datan och börja tänka på refrängen inte bra att vara uppe för sent, inte bra för kroppen alltså.
men här kommer en bra natt låt och en gammal bild jag hittat inne i nått dokument.
Godnatt gullrumpor!
sussa vått och vakna tort.

gammal goding bild, favorit i reptris


ännu en låt från fleetwood mac, say you love me.

jusstja. det höll jag på att glömma....
så vet jag ju att ni är jätte spända för att få veta hur det var på konserten, men det får ni inte veta förän  på söndag.
men nu måste jag värkligen hoppa i sängs.
god natt!

/Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0