ja, JAG LEVER

hejsan.
Jo jag måste värkligen be om ursäkt.
jag har ju inte bloggat på nästan en vecka men det är så att jag har varit sjuk...
har haft feber och allt möjligt. trodde nästan att det var svininfluensan.
men som tur var så var det inte det!
men nu är henny tillbaks!
och jag ska säga er att henny har blivit mer rockigare och poppigare än någonsin.
Margit har ju köpt lägenhet, dom årkade inte med huset.
hon och karn hennes börjar ju bli gammla och det är välldigt jobbigt att sköta om en hel tomt själv.
så hälsa grattis till dom!
jag tror jag också måste börga tänka på lägenhet men det är ju så mysigt att ha en egen tomt som man kan plantera vad man vill i, inte som i lägenhet då man bara kan ha en kruka med blommor, med hus kan man ha en hel tomt för sig själv och plantera hur mycket som helst!
så ska jag berätta att jag och margit spelar ju golf så till sommaren blir det kanske en golf semester!
fast det får vi se eftersom man vet inte hur lande ligger.
en nu måste jag gå för margit ska komma förbi på litt kaffe nu på halloween, men tänkte bara berätta för er att jag lever!
hade bra!
//Henny (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0