delfin kvitter

Tja bloggen!

Har vaknat för länge sen men först nu orkar jag skriva ett inlägg.
har varit så himla trött efter att jag var uppe så sent igår, eller det var idag men ja haha!
Jag försökte somna till delfinkvitter som ni vet och det funkade välldigt bra!
tänkte lägga in lite kvitter så ni också kunde somna lättare men jag blev välldigt trött nästan på en gång så jag orkade faktiskt inte.
det var precis att jag orkade spara inlägget.
Men ni får lyssna på kvittret nu istället så ni vet vars ni ska gå in om ni inte kan somna någon gång.


underbar musik tycker både jag och margit.

den här låten kommer vi defenitivt  lyssna på ofta
och inte bara då vi ska sova, nu också.
den spelades nyss klart för 2 gången och margit
bara skriker spela om den, spela om den!
haha.

hare så bra så länge// Henny 


Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: Tack!

2009-10-18 @ 15:24:33
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Henny

jo, men erkänn min och margits blogg inte heller är så himla dum? ^^

2009-10-18 @ 21:50:08
URL: http://mhmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0