Draft: Okt. 10, 2009

HEJSAN!
sitter i taxin med bloggdatorn, Margit och hela gänget.
nu har vi varit på konserten och den rockade fett.
vilket ös alltså!
det där ska jag göra om säger jag bara!
hoppas small faces kommer, då kan jag lova att jag kommer synas där.
vi är iallafall på väg till en restaurang och ska käka.
vet inte vart vi ska, margit visste nåt bra ställe.
Jag berättar mer och konserten imorgon.
Och glöm inte att det är bröstcanser månaden med bröstcanser awards!
köp rosa banden för typ 25 kronor och bidra till att kanske en 5 årigt litet barn få ha sin mamma i liv längre!

Så nu har ni en lista ni kan göra:

1.köpa rosa bandet
2.komentera
3.kolla bloggen i morgon
4. kolla bloggen alla dagar. mahah :D

HEJDÅ ALLA KÄRA BLOGGFANS!

/pussar från Henny

p.s maggan gjorde massa slängkyssar åt er!


Kommentarer
Postat av: det här är inte okej

testa slänga skräp i min brevlåda en gång till !!

2009-10-10 @ 23:48:19
Postat av: henny

Ska vi ta det som ett hot eller?

Nej nu blir jag faktiskt upprörd..

vi har bett ett par ungar att sätta småa lappar där det står www.mhmat.blogg.se i folksbrevlådor för 50 kornor var inte skräp!

dom har satt småa lappar inte nå skräp.

det var inte skräp, sluta gnäll för ingenting!

2009-10-11 @ 16:20:45
URL: http://mhmat.blogg.se/
Postat av: Henny

det är bara svammel!

2009-10-12 @ 14:47:50
URL: http://mhmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0