Bullar och koldolmar med mos.

Tja bloggen!
Idag ska jag baka bullar, igen!
tyckte att det inte var så länge sedan jag gjorde det?
eller?
ja, tiden flyger värkligen i väg då man har roligt.
´Jag ska iallafall göra kanel bullar och chokladbullar.
om ni undrar receptet så står det på baksidan av mjölpaketet :)
mmm, blir ni inte sugna nu? ;)

jaja nu ska jag sätta igång med bakandet så det blir gjort någon gång.

Nu höll jag på att glömma, ni undrar ju förstår vad hennys mat blir idag
och jag ska säga att det blir koldolmar med mos!
tvär blir det inge koldolmar med mos alá Henny för henny har det nämligen bara på papper eftersom henny bara gör hemmalagad mat och inge färdig köpta koldolmar och henny hinner inte skriva av receptet till er.

Men ha det så bra//Henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0