vad kan man vinna då?

hej igen!
jo jag förstår att ni undrar vad man kan vinna för jag glömde värkligen att skriva det.
hojj, nu har det värkligen börjat märkas att man  fyller ** snart. och nej, ni får inte reda på hur mycket gamla henny fyller ;)
nåja, nu till det jag skriver för, vad man vinner i den bästa jultävlingen någonsin!
det är en sak som både jag och margit har och man har göra en sådan själv om man är riktigt duktig och har rätta verktygen.
ar gjort ett rim....

du, du är du så dyr.
du, du är du så fin.
du, du är du så varför
inte tacka Matti
Ryt.

OBS! (''Matti ryt'' är en förkortning av namnet på designern.)


Takten är i från magnus ugglas låt '' kasta pärlor år svin''
här kan ni lyssna på den så ni vet hur mitt rim ska sjungas:




Klura på det här ett tag nu ;)

/ hempolainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0