grekland


tjena alla bloggläsare!
jag har just kommit hem från ett besök hon anna-maria.

det har varit väldigt trevligt må jag säga, föresten hej Anna-maria!

(hon har just skaffat sig en dator och jag har visat henne hur man går in och kollar / kommenterar på min och hennys blogg, så jag var bara tvungen att hälsa)
vet ni vad jag gör nu?!

jag håller nämligen på att packa mina väskor för jag och min man Kalle kommer att åka till grekland om 2 dagar alltså på torsdagen. vi kommer att vara borta i 7 dagar.

ååh. det kommer bli så himmla spännande, detta är lite genant men jag har faktist alldrig varit utomlans i hela mitt liv, om man då inte räknar med exempel finland.
men nu ska jag avrunda här lite granna, Kalle ropar på mig att jag ska komma och hjälpa honnom med någonting så blir väll så illa tvungen att gå då.



ha det du så himmla trevligt medans jag är borta!
/maggan

ps. jag kommer att ha med mig min dator så det kanske slingker in ett eller två inlägg ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0